SEO, 11 greșeli ce trebuie evitate atunci când realizăm un magazin online

Daca ati avut vreodata o conversatie despre tehnicile de marketing digital, probabil ca ati auzit termenul SEO. S-ar putea sa stiti ca SEO este important si are ceva de-a face cu motoarele de cautare. Dar ce este mai exact SEO? In acest articol, va vom explica SEO, de ce este bun pentru afacerea dvs. si de ce aveti nevoie de el.

O scurta prezentare generala a SEO

SEO inseamna optimizare pentru motoarele de cautare. In cei mai simpli termeni, un SEO bun iti optimizeaza vizibilitatea online, ne spun expertii de pe https://mogu.ro/. Aceasta inseamna ca, cu cat mai multi oameni vad site-ul dvs., cu atat traficul dvs. online creste si cu atat sunt mai mari sansele dvs. de a oferi produsul sau serviciul dvs. unui numar mai mare de persoane. Sa dezvaluim de ce SEO este atat de important.

Exista doar 10 locuri pe o pagina de cautare Google. Intrebati-va, atunci cand introduceti o cautare Google, cat de des va aventurati de pe prima pagina pe a doua, a treia sau a douazecea pagina a rezultatelor cautarii? Sunt sanse sa fie rareori nevoie sa faceti acest lucru deoarece primele optiuni de pe acea prima pagina Google contin informatiile pe care le-ati solicitat in interogarea dvs. de cautare.

Daca un client potential scrie un subiect relevant pentru ceea ce poate oferi afacerea dvs., nu doriti sa fiti pe prima pagina cu rezultatele cautarii alaturi de concurentii dvs.? Daca nu te afli intr-unul dintre primele zece locuri de cautare, o alta companie tocmai a castigat un nou client si tu tocmai ai pierdut unul.

Cum functioneaza SEO

SEO are totul de-a face cu cantitatea si calitatea. Cu cat site-ul dvs. este mai bun atat pe partea din spate, cat si pe cel din fata, cu atat veti obtine un trafic mai bun si cu cat mai multe motoare de cautare va vor creste clasamentul in cautare. Construirea SEO functioneaza prin combinarea elementelor SEO folosind o abordare bazata pe date. Acesti factori includ:

  • Analiza cuvintelor cheie
  • Construirea de backlink
  • Crearea de continut

Sa aruncam o privire la modul in care fiecare dintre acestea va intareste SEO pentru marketingul digital.

Analiza cuvintelor cheie

Cuvintele sunt puternice, iar anumite cuvinte au puterea de a va controla clasamentul online. Cuvintele cheie pot fi cuvinte sau expresii unice pe care oamenii le folosesc frecvent pentru a gasi ceea ce cauta. Cuvintele cheie trebuie sa fie cercetate si plasate strategic in continutul dvs., astfel incat calitatea continutului dvs. sa fie ridicata, utilizand totusi cuvintele cautate frecvent. Mai multe despre optimizarea seo poti afla si de pe https://autentici.ro.

Cuvintele cheie sunt unul dintre motivele pentru care ai nevoie de SEO pentru afacerea ta. Clientii potentiali vor folosi anumite cuvinte sau expresii pentru a cauta un produs sau serviciu. Daca continutul tau contine acele cuvinte si expresii folosite de clienti, iti vei creste vizibilitatea deoarece oferiti raspunsurile utilizand in mod specific cuvintele cheie adecvate. Cele mai eficiente cuvinte cheie SEO vor fi cele care sunt atent cercetate si analizate.

Backlink Building

Backlink-urile sunt elemente de pe site-ul dvs. care leaga inapoi la alte site-uri web credibile, de inalta calitate. Crearea de backlink-uri va imbunatateste credibilitatea deoarece citati surse care sunt relevante pentru domeniul dvs. de expertiza. Crearea de backlink ar trebui facuta strategic, astfel incat continutul dvs. sa nu se piarda intr-o mare de alte surse, ceea ce poate fi problematic. De exemplu, plagiatul este luat foarte in serios si nu doriti sa prezentati continutul altor persoane ca pe al dvs.

By