Orice proprietar de afacere care se ocupa astazi de prezenta digitala si de strategia digitala a companiei lor a auzit inevitabil de SEO. In era digitala, se estimeaza ca exista peste 1,7 miliarde de site-uri web si milioane de afaceri sunt create in fiecare zi. De ce sa apelezi la promovarea SEO pentru afacerea ta?

Vizibilitate si clasament CTR organic

Unul dintre beneficiile optimizarii pentru motoarele de cautare este cresterea vizibilitatii, adica facilitarea gasirii voastre de catre potentiali clienti si clienti atunci cand cauta ceea ce aveti de oferit sau de vandut. Vizibilitatea este direct legata de pozitionarea voastra. Si va permite sa obtineti clienti potentiali sau vanzari in cel mai eficient mod posibil. Afla mai multe detalii pe SEO Bucuresti.

Cu cat apareti mai sus pe o pagina de rezultate a unui motor de cautare (SERP), cu atat este mai probabil ca potentialii clienti sa va vada si sa faca clic pe site-ul vostru. Cu cat strategiile SEO sunt mai eficiente, cu atat mai mare este clasamentul si vizibilitatea voastra, ceea ce este deosebit de important daca luam in considerare faptul ca un sfert dintre utilizatorii de internet nu trec niciodata de prima pagina a rezultatelor motoarelor de cautare.

Sa fii pe primul loc in nisa ta online este un obiectiv legitim. Odata ce liderii de afaceri isi dau seama ca revendicarea pozitiei de top in SERP (Search Engine Results Page – pagina de rezultate a motoarelor de cautare) creste CTR (click through rate – rata de acces), nu vor sa mai auda de acest lucru. Dar acesta este rezultatul unei strategii pe termen lung, bazata pe continut de calitate si pe imbunatatirea experientei utilizatorilor. Chiar si aspectul estetic al site-ului vostru poate fi in detrimentul imaginii de marca, facand site-ul vostru invizibil sau neatractiv pentru motoarele de cautare.

Este simplu, este stiinta. Trebuie doar sa intelegeti algoritmul de cautare al Google. Sau, apelati la agentii de marketing sau la agentii SEO care stapanesc atat inbound marketing, cat si outbound marketing. Dupa cum stiti, expertiza SEO nu este un avantaj.

Reclamati-va site-ul de afaceri

Aceasta metoda este atat de evidenta. Cautarea platita, publicitatea pe retelele sociale si anunturile Google sunt modalitati excelente de a obtine vizitatori, de a va construi brandul si de a va prezenta site-ul. Apoi, trebuie sa va adaptati strategiile platite in functie de obiectivele voastre: doriti doar mai mult trafic sau cautati, de asemenea, sa cresteti conversiile? Fiecare canal platit are avantajele si dezavantajele sale, asa ca ganditi-va bine la asteptarile voastre inainte de a scoate cardul de credit. Daca sperati ca traficul crescut pe site-ul vostru sa se traduca si in vanzari mai mari, va trebui sa vizati cuvinte cheie cu o puternica intentie comerciala in cadrul strategiilor de cautare platite. Da, concurenta pentru acesti termeni de cautare poate fi acerba (si costisitoare), dar recompensele pot merita. Este posibil sa va cresteti bugetul de comunicare si marketing, dar veti optimiza si imbunatati tunelul de conversie. Si, ca rezultat final, probabil ca va veti creste cifra de afaceri si veti genera afaceri.

By