Oricat de bine ar fi manageriat un brand, exista etape in existenta lui in care o criza nu poate fi evitata. Fie ca vorbim de o amenintare asupra imaginii, a integritatii sau a modului de interactiune cu clientii, fiecare dintre acestea trebuie gestionata eficient tocmai pentru a nu conduce la o decadere eminenta. In acest sens, este nevoie sa dispui in permanenta de o echipa specializata in tot ceea ce presupune comunicarea de criza. In acest mod ai garantia ca beneficiezi de acoperire constanta si ca orice risc este prevazut sau eliminat eficient, in asa fel incat sa nu reprezinte o prolema pe termen lung.

Echipa Tudor Communication te ajuta sa obtii tot ce este mai bun dintr-o criza de comunicare

Chiar daca aceasta situatie nu este una de dorit, atunci cand nu o poti evita in niciun fel, este esential sa stii cum sa o abordezi tocmai pentru a deveni o oportunitate pe care sa o poti exploata la maxim. Faptul ca brandul se confrunta cu o problema pe care alege sa o expuna si sa incerce sa o rezolve in mod public este primul pas spre a stabili o conexiune bazata pe incredere cu publicul sau. In acest mod arata onestitate, transparenta, autenticitate si deschidere; valori fara de care existenta lui pe piata ar fi lipsita de sens.

Pe de alta parte, planul de actiune este stabilita strict in punctie de personalitatea, de vocea, de modul obisnuit de actiune ale brandului. Cu alte cuvinte, nu se va utiliza o strategie universal valabila pentru ca sansele ca o astfel de abordare sa aiba rezultatele scontate sunt relativ nule. Se personalizeaza fiecare etapa in functie de context, se pune accentul pe modul de rezolvare si nu pe problema in sine si se opteaza pe varianta care s-a dovedit a fi cea mai potrivita in urma unei analize amanuntite.

Pe langa beneficiile de imagine pe care le poti castiga printr-o astfel de atitudine se adauga si cele financiare. O criza ar putea conduce la pierderi masive, insa daca reusesti sa o transformi in oportunitate vei putea obtine contrariul, si anume sa sporesti castigurile.

Echipa Tudor Communication dispune de toata experienta necesara pentru a implementa aceste elemente in raport cu fiecare brand cu care colaboreaza. Fiecare specialist este instruit intensiv pe o anumita parte a situatii, in sa fel incat sa poata gasi cele mai eficiente solutii. Aduse impreuna, toate acestea reusesc sa conceapa o strategie personalizata, la care iti poti aduce si tu aportul cu sfaturi sau sugestii pe care le consideri a fi potrivite pentru contextul dat. Cu Tudor, comunicarea este elementul central, atat pe plan intern cat mai ales extern, fara de care niciun brand nu ar putea exista!

 

By