Când discutăm despre reimaginarea viitorului muncii, un grup care este adesea exclus din discuție este forța de muncă de pe prima linie. Pandemia, totuși, ne-a reamintit importanța lucrătorilor din prima linie. Cu exodul lucrătorilor din prima linie în cadrul actualei Mari Demisii, există acum o mai mare urgență pentru companii de a-și revizui experiențele de lucru de pe prima linie.Recrutarea personalului din Asia este un must pentru multe companii.
De la lucrătorii din domeniul sănătății până la șoferii de autobuz, acești angajați continuă să furnizeze serviciile esențiale de care am avut nevoie pe parcursul pandemiei. Ei au aprovizionat rafturile magazinelor noastre, au livrat coletele noastre și au furnizat servicii cruciale în domenii precum sănătatea și educația. La nivel global, lucrătorii din prima linie reprezintă 80% din forța de muncă și sunt coloana vertebrală a multor industrii cheie, cum ar fi producția, sănătatea, comerțul cu amănuntul și transportul.
Cu toate acestea, pe măsură ce afacerile s-au luptat să se adapteze la debutul pandemiei acum doi ani, 65% dintre lucrătorii fără birou nu aveau tehnologia potrivită pentru a-și desfășura activitățile. În comparație, angajații din cadrul birourilor au gestionat relativ ușor tranziția la munca de la distanță. Această discrepanță digitală a devenit doar mai mare și mai greu de ignorat în timp. Pentru a reimagina mediul de muncă pentru angajații din prima linie, companiile din Asia-Pacific trebuie să găsească modalități de a reduce acest decalaj.
Echitatea colaborării este cheia Companiile care abordează ideea de echitate a colaborării pot avansa mai rapid pentru a reduce decalajul digital. Echitatea colaborării înseamnă capacitatea tuturor de a contribui în mod egal, indiferent de locație, rol, nivel de experiență, limbă sau preferință a dispozitivului. În cadrul organizațiilor, aceasta încurajează tipul de cultură care favorizează inovația, creează conexiuni umane mai puternice și îmbunătățește productivitatea.
Din perspectiva tehnologică, înseamnă renunțarea la vechile moduri de lucru caracterizate adesea de ierarhii, silozuri de informații și sisteme moștenite. Echitatea colaborării solicită noi tehnologii care împuternicesc angajații din teren să fie agili, flexibili și mai productivi, indiferent de locul de unde lucrează.
Angajații din prima linie ar trebui să poată interacționa cu colegii lor și să aibă acces egal la informații și resurse de formare pentru a avea succes în rolurile lor. Ar trebui, de asemenea, să poată sugera un produs sau un serviciu nou, să ofere feedback despre procesele interne sau să împărtășească idei cu colegii din întreaga companie. Cu alte cuvinte, angajații din prima linie ar trebui să se simtă auziți și incluși. Iar cercetările arată că angajații foarte angajați sunt cu 87% mai puțin susceptibili să părăsească compania decât omologii lor neangajați.
Cum tehnologia modelează munca de pe prima linie în Asia-Pacific Este minunat să vedem că unele companii din Asia-Pacific în industrii precum comerțul cu amănuntul, călătoriile și producția adoptă tehnologii cloud pentru a împuternici lucrătorii lor din prima linie. La Google, lucrăm cu clienți din multe dintre aceste industrii, și vedem cum o soluție bazată pe cloud, precum Google Workspace, poate transforma experiența de lucru de pe prima linie.
În primul rând, le oferă lucrătorilor din prima linie tot ceea ce au nevoie pentru a-și desfășura activitățile, toate în același loc: acces la fișiere, colaborare fără probleme, canale de comunicare corporative și funcții de căutare intuitive. Angajații pot lucra, de asemenea, în siguranță pe dispozitivele lor mobile, fără o rețea VPN, datorită Managementului Dispozitivelor Mobile încorporat.
Google Workspace poate îmbunătăți semnificativ modul în care angajații din prima linie se conectează, creează și colaborează, atât cu colegii din prima linie, cât și cu colegii din companie.
Eliminarea barierelor în comunicare Spre deosebire de angajații care lucrează la birou, lucrătorii din prima linie au adesea acces limitat la instrumente digitale pentru a colabora cu colegii lor, iar tehnologia trebuie să facă mai mult pentru a acoperi acest decalaj. Cu mulți dintre clienții noștri din Asia-Pacific, inclusiv mari retaileri, Google Workspace menține mii de angajați conectați în magazine, birouri și regiuni. Angajații pot colabora cu colegii lor în întreaga companie, având acces la instrumente interne precum Chat și Spaces.
Furnizarea acestor instrumente de angajare ajută la crearea unei comunități. Oamenii sunt, de asemenea, ținuți la curent cu informații importante, cum ar fi o nouă promoție într-un magazin regional sau ultimele știri despre companie.