Daca continutul este rege pe internet,in ce pozitie se afla scriitorul specializat de continut? E un raspuns complicat, sau poate nu atat de mult. .
Ce face un content writer
Numele sau indica in mod clar acest lucru. Un scriitor de continut scrie, desigur. Dar ce scrie? Tu, in calitate de client, ii poti spune ce vrei si ai nevoie. Astfel, profesionistul se va adapta la liniile directoare pentru a adapta, in functie de investitia si cerintele tale.
Blog editor: scrie continut specializat, in functie de tema blog-ului.
- Descriere scriitor: daca ai un magazin online, nu copia descrierile cataloagelor oferite de furnizorii tai. este mai bine sa ai un editor care le imbogateste si le personalizeaza, astfel incat sa se pozitioneze mai bine datorita utilizarii cuvintelor cheie.
- Copywriter: daca ai nevoie de continut pentru a finaliza diferitele pagini ale site-ului tau, acesta este cel profesional. Datorita unei scrieri adecvate, cu un ton convingator, copywriterul este responsabil pentru scrierea de texte care permit atragerea potentialilor clienti pe web. Este deosebit de important in magazinele online, de exemplu.
- Content writer: sunt scriitori specializati in marketing si publicitate. Acestea vor ajuta sa scrii sloganuri, scripturi pentru spoturi sau rapoarte publicitare etc. Adica, pentru tot ceea ce are legatura cu promovarea, este recomandabil sa optezi pentru acest tip de profesionist.
- Scrierea de proiecte, note etc.:in plus, poti conta pe un speechwriter, comunicate de presa etc. Adica, un profesionist care practic te conecteaza cu mass-media, scrie planuri de afaceri sau de marketing etc.
Ce vor aduce scriitorii de continut in proiectul tau
Masina de scris servicii ( content writer) este de obicei, un off-roader. Retine acest lucru, deoarece, desi exista profesionisti specializati in subiecte specifice,majoritatea vor scrie despre orice subiect dupa o cautare buna si intensa pe internet.
Dupa cum am spus, exista, de asemenea, editori care sunt specializati in anumite chestiuni.
Indiferent daca esti specializat sau nu, ia in considerare aceste elemente:
- Calitate in scris– poate scrii bine, dar nu esti un scriitor profesionist de continut. Deci, cu siguranta vei avea neajunsuri. Prin urmare, pentru a evita greselile de ortografie, frazele lipsite de sens si asa mai departe, este recomandabil sa ai un expert.
- Calitatea continutului– fara indoiala, scriitorul de continut stie sa scrie in fata celui mai bun clasament in motoarele de cautare, cum ar fi Google. Adica, tot ceea ce scrii se concentreaza pe cresterea organica a proiectului , asa tau .
- Pozitionarea SEO: este unul dintre cele mai importante aspecte si pentru care serviciile scriitorilor de continut sunt cele mai utilizate. Si este ca, atunci cand lucreaza diverse cuvinte cheie in texte extinse cu informatii utile care ofera valoare adaugata cititorului, motoarele de cautare apreciaza de obicei pozitiv site-urile web si blogurile care au acesti profesionisti, imbunatatindu-si SEO si pozitionarea lor in SERPs.
- Mai multe vanzari: este o maxima care nu esueaza de obicei. Cu cat atragi mai mult trafic, cu atat vinzi mai mult. Cu toate acestea, traficul trebuie sa fie calificat. Adica, daca vinzi mancare pentru pisici, nu atrage oameni interesati de hranirea castorilor. In toate acestea te ajuta un scriitor de continut !