Tocmai ai reusit sa iti cumperi locuinta mult visata si tot ce mai ai de facut este sa golesti apartamentul vechi si sa duci totul in noua locatie. Pe cat de entuziasmanta este ideea ca vei petrece timpul in locuinta ta noua pe atat de stresant poate sa fie procesul de mutare. Un aspect care nu trebuie neglijat sunt costurile pe care le presupune acest pas.

Daca ai decis sa apelezi la profesionisti atunci inseamna ca stii deja ca nu poti sa lasi aceasta misiune pe seama prietenilor sau a colegilor de servici care sa te ajute cu mutarea corpurilor masive de mobilier si a cutiilor cu obiecte personale.

Cum se evalueaza pretul pentru serviciile de transport mobila?

Prin intermediul serviciilor de transport mobila vei avea la indemana o echipa de profesionisti care se vor ocupa de demontare, montare, manipulare, transport si ambalare. Dar pentru a putea sti un pret cat mai corect pentru serviciile de transport mobila este necesar sa se realizeze o evaluare pentru a intelege nevoile tale.

Pentru ca evaluarea sa se realizeze cat mai corect, primul pas este sa trimiti o lista cu toate obiectele care trebuie mutate, adresa de plecare si sosire, daca exista lift, numarul de etaje, etc. Stim, este destul de complicat sa faci o lista cu absolut toate obiectele care urmeaza sa fie transportate dar in acest mod vei putea cunoaste exact atat pretul serviciilor cat si modul in care trebuie sa organizezi totul astfel incat sa beneficiezi de confort.

De asemenea, prin furnizarea unei liste complete cu tipurile de lucruri care trebuie mutate vei putea sa stii exact la ce sa te astepti si mai ales sa primesti solutii personalizate conform nevoilor tale. Daca vei furniza informatii vagi atunci vei primi doar un pret estimativ si s-ar putea ca la final pretul sa fie mult mai mare decat te-ai fi asteptat. Ofertele de pret se primesc in format scris deoarece aceasta este cea mai corecta forma prin care se poate informa clientii in legatura cu ceea ce vor primi.

Ce trebuie sa contina lista de inventar a obiectelor de transportat?

Lista cu obiectele care urmeaza sa fie mutate trebuie sa contina inventarul detaliat al obiectelor pe care le detii. De exemplu, lista va contine elemente precum un pat matrimonial, doua dulapuri de haine, canapea cu trei locuri, zece saci cu haine, sapte saci cu carti, etc. Pentru a fi mai usor, este recomandat ca mai intai sa le organizezi pe categorii si apoi sa umpli fiecare categorie cu numarul de obiecte care trebuie transportate.

In cazul in care nu ai cum sa le impachetezi, o firma de transport mobila profesionista iti va furniza si aceste servicii. Cel mai important este sa oferi cat mai multe detalii despre mutare precum si preferintele tale in ceea ce priveste ora si ziua in care sa aiba loc intregul proces. Astfel, mutarea se va realiza in conditii bune si vei putea primi un pret cat mai corect pentru serviciile ce urmeaza sa fie prestate.

Oferta nu tine loc de contract, asadar, asigura-te ca in momentul in care decizi sa colaborezi cu o firma de transport mobila sa primesti un contract in care sunt specificate toate detaliile importante.

By admin