Cu fiecare zi care trece, marketingul digital devine mai important ca niciodată. Start-up-urile mari și mici avansează pentru platformele de marketing digital pentru a obține poziții înalte în afaceri și mai mult ROI.

Optimizarea motoarelor de căutare este unul dintre cei mai importanți piloni ai marketingului online care sprijină celelalte canale, inclusiv marketingul prin e-mail, PPC și multe altele. Multe întreprinderi preferă SEO în locul marketingului prin e-mail sau PPC, deoarece SEO este fructuoasă pe termen lung și oferă un ROI mai bun în comparație cu marketingul prin e-mail, PPC sau orice alte strategii.

SEO este o investiție pe termen lung; este timpul ca afacerea dvs. să se gândească serios să investească în SEO. Există mai multe modalități prin care puteți obține SEO: externalizați SEO, angajați o agenție SEO internă sau angajați freelanceri SEO.

Angajarea unei echipe SEO interne

SEO nu este un lucru simplu, este complex și dificil în ceea ce privește obținerea de clasamente, lead-uri și trafic, trebuie să aveți o echipă SEO internă dedicată, care să aibă dreptate în domeniile lor respective. A avea o echipă internă are o mulțime de beneficii, cum ar fi faptul că echipa este întotdeauna în preajmă pentru a examina problemele site-ului web, astfel încât nu va exista nicio problemă semnificativă.

De asemenea, motorul de căutare și problemele tehnice pot fi prinse plimbare la început înainte de a deveni mai rău. Având o echipă internă vă poate ajuta în viitoarele aventuri pe care compania ar putea planifica să le aibă pentru a-și crește afacerea, cum ar fi modelul de afaceri pilot sau site-ul web soră.

Externalizarea către o agenție SEO

Atunci când întreprinderile nu au suficient buget pentru a avea o echipă SEO internă, alegerea ideală care le rămâne este să externalizeze nevoile lor de SEO și marketing către o terță parte și către agențiile SEO care sunt solide. O agenție SEO cuprinde constructori de linkuri, producători de conținut și manageri de proiect angajați în echipa lor și lucrează cu diferiți clienți din întreaga lume.

Externalizarea activității SEO către o agenție SEO este corectă într-un fel, deoarece profesioniștii din acest domeniu se vor ocupa de munca ta. Modul în care funcționează lucrurile într-o agenție SEO este diferit față de echipa internă, deoarece oamenii tind să plece, astfel încât persoanele care au lucrat pentru dvs. înainte nu sunt sigur că vor mai lucra acolo.

Angajarea unui freelancer SEO

O persoană freelance SEO este, de asemenea, o opțiune bună, dar nu lucrează pentru o agenție și nici nu lucrează in-house. Ei nu doar că se ocupă de proiectul tău SEO, ci și țin cont de fiecare aspect al acestuia și sunt foarte responsabili pentru a aduce mai multe lead-uri și trafic pentru afacere.

De obicei, persoanele cărora nu le place să lucreze cu agenții sau să aibă echipe interne lucrează cu freelanceri SEO, deoarece aceștia nu iau mai multe proiecte și vă pot asculta mai mult decât agențiile SEO. O persoană freelance SEO este mai puțin costisitoare decât o agenție SEO.

By